tisdag 6 maj 2008

Tröttmössa.

I morse var jag så trött, så trött... Hade gärna legat kvar i sängen ett tag till, men se det fick jag inte! Upp och hoppa och göra oss klara för jobb och dagis. Bara man kommer upp så är det ju inga problem, även om det är väldigt lockande att ligga kvar i sängen en stund till!

Är i alla fall ledig i helgen och det blir långhelg för min del, fredag-söndag! Det ska bli skönt och välbehövligt tror jag.

Jobbade till 18.30 i går och när jag slutat så mötte jag upp Maria på Friskis och Svettis. Vi hade tänkt gå på ett pass, men det slutade med att vi gick på gymmet i stället. Det känns verkligen att jag fuskat med träningen och att det var ett tag sedan jag var där. 10 minuter på crosstrainern och jag var helt död! Så jag körde lite maskiner i stället och avslutade med 10 minuter på löpbandet.

I dag när vi kommer hem blir det nog inte mycket mer gjort än att fixa lite mat. Kanske gå en liten promenad och visa William att fåren är ute nu! :-)

Den här bloggen får avslutas med ett STORT GRATTIS till min lillebror som fyller 22 år i dag! Hipp hipp hurra!

"Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise."
källa: John Steinbeck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar