måndag 5 maj 2008

Inne på 4:e veckan nu..

Så var det måndag igen. Veckorna går så otroligt fort. Helgen har passerat och för min del innebar den jobb på Sodexho.
I fredags var jag så trött så att jag somnade på soffan vid 19-tiden och sov sen hela natten. Vaddå trött? :-)
Men vi han även med en tur till Tillberga i lördags. Vi fick god mat, som vi sedan fick jobba av i trädgården, med ogräsrensning bl a ;-) Hehe..
I går kom jag hem så pass sent från jobbet, så då blev det inte mycket gjort. Var ute en liten stund innan jag var tvungen att fixa lite mat åt mig och mina två hungriga grabbar.

I dag är jag inne på den 4:e veckan på samtrafik. Jag har setat själv hela dagen och svarat i telefon, hojtat till och frågat "grannarna" då och då.. Men det är ju så det får vara. Jag känner själv att jag lär mig mer när jag får "fixa och trixa" lite själv för att få till det och får jag inte det så är det ju som sagt bara att "hojta"! :-)

Nu ska jag strax ta lunch. Magen har kurrat ett tag, så det ska bli gott att äta lite mat!

"Att erkänna ett misstag är att tillstå att man blivit klokare" / Johann Kaspar Lavater

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar