fredag 16 maj 2008

Trevlig helg!

Vilket jäkla skitväder, rent ut sagt, det är i dag och har varit de senaste dagarna. Suck.

I morgon är det Barnens dag i Västerås och det hade jag tänkt ta med mig William på och även möta upp Katri och Wilma för en heldag på stan med polisbilar, brandbilar skönsång och mycket annat.. Så jag håller tummarna för att det i alla fall kan vara uppehåll då.

Pappan i huset ska i väg och fira en kompis som fyllt år för ett tag sedan. Det blir en heldag med grabbgänget och fest på kvällen.

Så jag och W får roa oss på egen hand, men det ska nog gå bra.

I kväll har jag inte tänkt göra många handtag. Hyra en film och bara mysa i soffan. Det är sån't väder i dag plus att jag inte känner mig superpigg till att göra något annat heller. Så det så! :-)

Så trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar