fredag 23 maj 2008

Nu har hela veckan gått, så i kväll blir det after work. Finally! ;-)

Äntligen är det fredag!
Och med den after worken som jag har sett fram emot så länge. Det ska bli riktigt kul.

Mormor och Johnnie är snälla och hämtar William på dagis i dag och sedan ska han sova hos dem i kväll. Så i morse packades det två väskor; en med kläder och en med leksaker. Tyvärr så försov vi oss ju, så det blev lite hastigt och lustigt i morse. Jag packade först Williams grejjer och sen mina egna som jag ska ha med mig till kvällen. Sen var det bara att hoppa i kläderna, borsta gaddarna, pussa killarna hejdå och dra i väg till jobbet. Pappa fick lämna på dagis i dag.

I morgon blir det en sväng på Rocklunda marknaden. Bestämde med mamma att jag skulle höra av mig i morgon när jag var "körklar" ;-) så kunde vi mötas upp i stan och jag slipper åka till Sura och vända, när de ändå ska åka in. Samtidigt ska vi försöka passa på att låna deras bil och ev åka till Kolbäck och hämta stenplattor hos min moster med familj så att vi kan göra i ordning en liten uteplats hemma. Nu i veckan har det varit två killar och fixat i ordning tomten, så nu är det bara att så gräs för fulla muggar, men jag önskar fortfarande att vi kunde få gräsmatta "på rulle", men det tror jag kommer att förbli en önskning.

Nu ska jag strax ringa till sambon och lämna mitt kontonummer så att jag kan få en liten peng till kvällen, det är ju dumt att slita på mitt eget visakort, haha.

1 kommentar:

  1. Hej hopp!
    Vad kul du kommer att få det iväll gumman! Du kommer att vara kvällens stjäärna! A beautiful STAAAR!! Ok, då vet jag...kommer jag så kommer nog Tova med isf, Henrik jobbar ju sent.. Men jag hör av mig. Ta det lugnt nu ikväll så det inte blir "FIIIA MÅR DU DÅLIT" imorgon *skrattar* LOVE YA HONYE BUNNY!! MMMMMMMMMmmmPUSS *SMACK*

    SvaraRadera