söndag 18 maj 2008

Guldklimpen Tova!

I dag har jag och William varit och hälsat på hos världens bästa Fia. Sofia är en av mina absolut bästa kompisar, trots att vi inte hörs så ofta nu för tiden, så vet jag att hon alltid finns där. Vi har gått igenom mycket tillsammans, både bra och dåligt..

Sofia och Henrik fick den 3 april en liten dotter vid namn Tova. Vi har inte hunnit träffats något tidigare, så i dag var första gången vi fick se guldklimpen. Så himla söt!

Jag höll och höll och höll.. Och bara njöt! ;-)









William fick också ha Tova i knäet och ni kan ju gissa om han var stolt då? Han var riktigt duktig med henne.


När vi kom hem igen var det våran tur att få besök. Williams farbror och farfar kom förbi och åt middag med oss. Jag vet inte om William var "sockerhög" efter fikat hos Sofia, eller vad det var, men han har levt rövare hela kvällen här hemma.

Nu sover han dock gott i sin säng. Och det börjar bli dags för mig att krama kudden också. I morgon är det ju måndag, vilket betyder att det är dags att ställa klockan i kväll igen.


Varför går alltid de lediga dagarna så fort?

1 kommentar: