söndag 25 maj 2008

Mors dag.

After Worken i fredags blev precis så kul som jag hade hoppats på, om inte lite roligare till och med!
Det var mycket folk ute, men ändå inte så många jag kände. Träffade ett par gamla kompisar som jag inte sett på flera år och det var superkul.

Som vanligt när jag är på after work så stannar jag ju inte bara ett par timmar och sedan går hem. Nej, jag är kvar hela natten och så även denna gång. Igge kom och hämtade hem oss strax efter två. Åkte förbi "Gidde-grillen" och köpte hamburgare, sedan lämnade vi av Maria innan vi åkte hem med Katri. På väg hem till oss sen så somnade jag i bilen och hade lätt kunnat setat kvar och sovit så i ett par timmar. Jag var så himla trött! Staplade in och tog av mig kläderna och damp i säng. Hamburgaren åkte i sopen. Haha.

I går gick vi ett varv på Rocklunda marknaden. William fick ett par nya tofflor, lite godis och så klart åka karusell.
Som vanligt så är det ju mest skit på marknaden, men det hör ju ändå till att åka dit.

Vi struntade i stenplattorna den här helgen, får se om det blir något av med det nästa helg i stället.

I dag har jag jobbat och sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket alls. Rensat lite ogräs på grusgården, men jag gav upp ganska snabbt. Det blir till att använda Round up i stället tror jag. :-)

I morse blev jag väckt med frukost på sängen av en liten kille som sa:

"Mamma... Vakna.... GRATTIS PÅ MOSES DAG!!!"

Gull-unge!! Så vi käkade frukost i sängen innan jag åkte till jobbet. Nu sover han gott i sin säng. I morgon ska han till tandläkaren för första gången. Spännande att se om han öppnar munnen. Eller om han brås på sin mor...


....Jag vägrade!! ;-)





Världens bästa Maria och jag!

1 kommentar: