onsdag 14 maj 2008

Dagen lider mot sitt slut.

Det är snart dags att åka hem till de mina där hemma. Har längtat efter dem ovanligt mycket i dag, så det ska bli skönt att få komma hem.

Var hemma hos chefen i går och åt middag och umgicks med jobbarkompisarna. Vi satt ute på hennes altan hela kvällen, så jag var lagom stel när vi väl gick in i värmen sen och jag tror inte att jag var den enda! :-)
Det blev inte lika sent som det brukar, men ändå tillräckligt.

Maria ställde upp och passade William, eftersom att Igge jobbade, så att jag kunde åka iväg. Hon är verkligen en toppenpingla och jag uppskattar henne mer än vad hon säkert tror. Puss på henne!

Nu ska jag kolla mailen en sista gång innan jag drar mig hemmåt.


After work den 23/5 på Blue Moon Bar, vi ses där! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar