tisdag 13 maj 2008

Totally singstar.

I går när jag jobbat färdigt och hämtat William på dagis så åkte vi hem till Katri med familj för att leka och fika lite. Karolina var också där, så vi passade på att köra lag-tävling i singstar. Barnen var så duktiga och roade sig på egen hand och kom och hejade på oss då och då i vårat tävlande. :-)

Vi blev kvar lite längre än vi tänkt från början, men det var bara trevligt. God mat fick vi också innan vi åkte hem. William somnade som en stock i bilen ungefär halvvägs hem. Så väl hemma var det bara att bära in honom i sängen. Själv drog jag på mig mjukisbyxorna och gick ut och klippte gräsmattan, den lilla vi har kvar, på framsidan. Annars blev det inte mycket gjort hemma för min del. Somnade ganska ovaggat när jag väl la huvudet på kudden, lite för sent. :-)

I kväll är det "grillkväll utan grillning" hemma hos chefen som gäller. Vi brukar träffas hemma hos chefen varje år för grillning, men i år skulle vi skippa grillningen och få något annat gott, vad det är, har jag ingen aning om, men det blir säkert bra. Vad jag inte har bestämt än är om jag ska försöka att fixa skjuts hem, eller om jag ska ta bilen själv. Det återstår att se.

Nu är det dags för lunch, ska passa på att gå ut och njuta lite av solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar