lördag 23 augusti 2008

Tjejkväll på stan

I går kväll hade jag och Maria tjejkväll på stan. Fyndade två par skor och då menar jag verkligen fyndade, hela 74:- fick jag betala för ett par tygskor och ett par pumps. Fast nu var det ju inte meningen att vi skulle shoppa en massa, utan gå ut och äta och sedan gå på bio. Så efter att ha spanat in nya gallerian i stan, Post Gallerian, gick vi i väg för att äta. Vi hade tänkt prova på Jensens, men när vi kom dit så fick vi höra att det var fullbokat och dessutom var det urusel mat enligt en av de som kom ut därifrån, de hade inte alls fått vad de hade beställt och servicen hade varit dålig.

Så i stället gick vi till ett gamalt hederligt ställe; Tabazco. Åt god mat och drack en Strawberry Daiquari (stavas hur??) innan filmen började.

Filmen för kvällen blev Mamma Mia! Helt okej film. Men jag tycker nästan att musikalen är lite bättre, var ju och såg den för ett par år sedan på Cirkus i Stockholm.

I kväll är jag och William hemma hos mamma och Johnnie. Igge jobbar hela natten så då passade vi på att åka hit och hälsa på. Vi blir kvar här i natt och William blir kvar över dagen i morgon. Jag jobbar, så när jag kliver upp och åker till jobbet i morgon bitti så får William ligga kvar och snosa och så hämtar jag honom när jag slutat.

Nu ska jag kasta in honom i duschen och sedan är det sängläge som gäller för honom. Får se om vi kanske tittar på någon film, eller om det blir tidig kväll för mig också. Ett annat alternativ är ju att jag fastnar här vi laptopen, det brukar ju vara lätt hänt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar