fredag 8 augusti 2008

Äntligen har jag blivit med TV-skåp!

Jag skulle ha varit ledig hela den här veckan, men så behövdes det folk på Samtrafik, så jag hoppade in några timmar i dag. Alltid bra med en liten extra peng. Speciellt som jag nu varit i Ullared och gjort av med en massa pengar. Fast jag handlade inte alls lika mycket som jag brukar när jag är där. Köpte jättefina lampor till vardagsrummet, det blev så himla fint! Höga vita lampor i alla tre fönster och en fin takkrona blev inhandlat. Och en massa annat "småkraffs".


Och så har jag äntligen lyckats övertala karln där hemma om att ett TV-skåp skulle passa jättebra i vårat vardagsrum, så förhoppningsvis så blir det redan i helgen som skåpet flyttar hem till oss från Jeanette.
Egentligen är det fint som det är, men jag tror att det passar bättre in hemma hos oss om jag får gå loss med en burk vit färg på det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar