lördag 30 augusti 2008

Kräftskiva i goda vänners lag.


Jag är så gott som återställd från förkylningen nu och det är gött vill jag lova. Lite rethosta som dröjt sig kvar bara, men med lite Noskapin så ska jag nog snart vara av med den också.

Jag jobbar till klockan 17.00 i kväll, eller, kanske ska kalla det för eftermiddag.

Ska skynda mig hem när jag slutar och göra mig i ordning för en kväll i glada vänners lag. Vi ska nämligen på kräfskiva hemma hos ett par av våra grannar. Det verkade som om jag och William skulle få gå dit lite i förväg, men vad gör väl det? Igge kommer väl inramlande så småningom, när han är klar med sitt på jobbet.

Och i morgon är det dop som står på schemat. Om jag håller mig lite på avstånd, så ska det nog gå bra att gå på det också. Ska bli så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar