onsdag 13 augusti 2008

Ett ärligt erkännande.

Okej, jag erkänner. Jag har legat lite på latsidan vad det gäller att blogga. Har varken haft tid eller lust känns det som. Håller på att måla tvskåpet för fullt. Snart är det klart. Jag är en sån där människa som tycker att det är kul att måla om möbler... ...I ungefär 10 minuter, sen tröttnar jag! Men det kommer att bli superfint när det är färdigt och det ska det vara innan helgen har jag bestämt mig för.

Har hunnit med 3 kalas under 4 dagar! I lördags var det två 25-åringar som skulle firas. Trots de tråkigheter som hände under kvällen, så hade vi det trevligt! Och igår skulle pappa firas. Jag, William, Magnus och Linda bjöd honom på lunch och så klart blev det tårta också.
Hann bara hem och vända så var det Moas tur att firas. 5 år blev hon, stora tjejen! Jag kan säga att jag kände mig ganska rund och go' i går kväll efter allt ätande.

I dag på eftermiddags/kvällskvisten har vi haft besök av Magnus och Linda. Jag fick Leilas "A piece of cake" av dem i present. Blev så glad, för den har jag gått och tittat på och drömt om länge!
Linda hade tjuvkikat lite i den och kommit fram till att hon var tvungen att ha en själv. Finns det någon som inte gillar Leila? Jag undrar jag..


Var förbi countruhouse i dag efter jobbet. Jag kan säga att jag har hittat mitt favorit doftljus! Yankee Candles Clean cotton. Inom kort kommer det att flytta hem några burkar till mig. Doftar så fräscht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar