lördag 2 augusti 2008

Är jag tjatig, måntro?

I dag öser regnet ner, bara för att göra korta pauser då och då. Själv sitter jag på kontor ända till klockan 17.00, så för mig är det perfekt väder.
Jag tycker faktiskt att det är lite skönt att det är sån't här väder i dag, det behövs, för det är så himla torrt nu.
Hade besök av en jobbarkompis och hennes man i går kväll. Fick en jättefin ljusstake för blockljus som William direkt placerade i bokhyllan och sa: "Mamma, vi måste tända den".
Jag tror att den var inköpt på Country House, i vilket fall så var den i sån stil. Är det ett tecken på att jag tjatar sönder mina kollegor om just den affären, eller bara att de är uppmärksamma på vad jag säger?
Jag undrar jag! ;-)


Har under dagen surfat runt på lite olika inredningssidor, på en av dem hittade jag den här underbart fina lampan. Tyckte att den var så fin att jag ville dela med mig av den till Er.

1 kommentar:

  1. Tjata på du=)
    Jag fick tag på massor både på Märtas bod och på Nisses=)

    lampan va ursöt..måste ha nå liknande i mitt v-rum.
    ha de gött..nu ska jag till päronen o få grillat..Kram

    SvaraRadera