söndag 24 augusti 2008

Helgjobb, vinbärssaft och IKEA.

Nu har jag klarat av helgens jobbande. Är tillbaka i Sura och har precis ätit lite god mat. Ska gå ut i trädgården och plocka lite vinbär som jag ska ta med mig hem och koka saft på. Har aldrig gjort det förut, men så svårt kan det ju inte vara. Tror att tillochmed jag ska klara av det.

Tänkte stanna på IKEA på vägen hem också och titta om jag kan hitta någon hylla att ha i köket. Eller, egentligen tänkte jag bara köpa ett hyllplan och måla det, så det är ju konsoller jag behöver titta efter. Med största sannolikhet så får jag nog med mig en hel del annat smått och gott hem också. Det brukar lätt bli så, när man besöker den gula butiken.

1 kommentar:

  1. Jag va på ikea igår..Blev en hel del smått och gott för oss me..Dennis va riktigt generös och sa bara..ta ta=)
    härligt..Köpte bla fina hållare i svart smide som jag ska ha ett vitt hyllplan på..

    Nu ska jag svära vidare på detta skitjobb (just nu=)

    SvaraRadera