söndag 24 augusti 2008

Min fina brödburk!


Vi hann till IKEA innan det stängde i dag, men med en trött och gnällig liten Wille-kille blev det inte mycket inhandlat. Faktiskt ingenting alls, förutom glassen som han tjatade till sig.

Jag tror att jag tar den "svängen" någon dag när jag kan åka dit själv. Så den här veckan lär det ju inte bli. Jag jobbar hela veckan och är inte ledig förän på söndag. Då ska vi på dop i Lundby. Lilla Tova ska få vatten på sitt huvud.

Måste få en klipptid till William i veckan, för han ser ut som ett troll i håret. Har haft i tanken länge att han borde klippa sig, men så har det inte blivit av. Men vad är det man brukar säga..

..Det är tanken som räknas.. Eller? Kanske inte i det här fallet..


Kokade i alla fall saft på bären vi plockade i dag. Mamma trodde inte att det skulle bli så mycket, men jag fick i alla fall ihop drygt 2 flaskor med vinbärssaft. Ska bli spännande att smaka på den i morgon, för nu är den fortfarande varm.


Lägger in en bild på min nya, fina brödburk som jag köpte på Countryhouse förra veckan.

1 kommentar: