söndag 17 augusti 2008

Det färdiga TV-skåpet



I går kväll blev tv-skåpet färdigmonterat och klart, det fattas bara lite "piffing" på det, så är jag nöjd. Det blev superfint! Tänk vad lite vit färg kan göra...

I går eftermiddag när jag kom hem från jobbet gjorde jag inte alls mycket mer än att röja upp efter måleriet. Jag var så trött.
Lagade inte ens mat... Det fick grabbarna i Irsta göra åt oss.

Satte mig i fåtöljen och skulle kolla på någon gammal komedi på TV hade jag tänkt mig. Men jag somnade... Och sov som en stock!

I dag är jag ledig från allt vad jobb heter. Ska ta och göra lite nytta här hemma i stället. Ev så går vi ut i skogen på eftermiddagen och ser om vi kan hitta några kantareller.

5 kommentarer:

  1. Men va f*n...Hade jag vetat att de skulle bli sådär perfekt så skulle jag aldrig gett bort de...buhuuuu...Seriöst..Fasiken så jäkla snyggt de blev..Ångrar bittert..hhaha

    SvaraRadera
  2. Det blev riktigt snyggt!! Nu ångrar sig Nettan ska du veta.. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, tack. Jag är riktigt nöjd med resultatet! :-)

    SvaraRadera
  4. Det blev jättebra! Markör är en fin serie tycker jag. Var på IKEA senast igår och tänkte just att det var lite konstigt att de inte har Markör i vitt också.
    Vi har ett vitrinskåp i mörk Markör, och det ligger på min att-göra-lista att vitmåla så klart :-)
    Kram från Meli

    SvaraRadera
  5. Vilket snyggt tv-skåp. Va duktig du är som håller på o målar o fixar! Måste verkligen komma ut o se hur ni har det..

    SvaraRadera