tisdag 5 augusti 2008

Alla vägar bär till Ullared.

Ja, det får vi i alla fall hoppas att de gör i natt, för då beger vi oss i väg, jag och mamma. Karlar och barn får vara hemma. Tror i ärlighetens namn att det blir bäst för alla så! Så i kväll blir det tidigt i säng för mig. Ska hämta upp mamma i stan strax innan 03.30.

Dagen i dag har jag och William ägnat åt att städa lite, tittat på Emil och lekt en del. Ska snart "kasta" in honom i duschen och göra oss klara för kvällen. Men dessförinnan ska vi slänga ihop lite chokladbollar, eftersom att jag lovade honom i eftermiddags att vi skulle göra det. Hoppades att han hade glömt det, nu när det börjar dra ihop sig för kväller, men icke!

När jag talade om för honom att det snart är dags att duscha så säger han: "Ja och så ska vi ju göra chokladbollar, mamma!"



Har man lovat, så har man...

1 kommentar: