torsdag 2 oktober 2008

Ömmande armar och 4-års kontroll.

Mina överarmar värker i dag och det börjar bli tydligt att gymkortet har legat bortglömt i min plånbok lite för länge.. Värken beror nämligen på att jag har städat och fejat på jobbet. Alltså måste jag ha användt muskler, som min kropp hade glömt bort fanns, när jag har gnuggat och gnott i två dagar i sträck.. Träningsvärk. Illa.

William ska på 4-års kontroll i dag. Jag har berättat lite för honom vad de ska göra hos "BVC tanten". Han lyssnade och sa att det kunde han nog göra.. Men om han skulle rita en "gubbe" så måste nog pappa hjälpa honom att rita dit läpparna, för det andra, det kunde han göra själv!
..och då vill "tanten" bara se att han kan rita en huvudfoting. Han är go, min trollunge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar