onsdag 29 oktober 2008

Scheman hit och scheman dit..

Jag ljög i morse.... Det var ju inte alls det första gången i år som jag fick lov att skrapa rutorna, men första gången den här vintern var det i alla fall!
I dag kom min lilla trollunge hem igen, efter att ha varit hos mormor och Johnnie sedan i söndags kväll. Det har hunnit hitta på en massa roliga saker på de här tre dagarna. Och vad har en annan fått göra då? -Jo, jobba! I morgon jobbar jag bara 4 timmar och på fredag har jag tagit kompledigt så att William får vara ledig från dagis hela veckan.
Nu är det bara julschemat som ska pusslas ihop...

2 kommentarer:

  1. Kan du inte lägga upp bilder på krukorna..Du vet-jag gör med massor med krukor=)
    superkul..

    SvaraRadera
  2. Ja.. Det skulle jag kunna göra, men jag kan inte lova när det blir.. :-)

    SvaraRadera