torsdag 30 oktober 2008

Det är tanken som räknas.

I morse när jag och William ätit frukost och klätt på oss så gick vi ut och tog tag i de sista löven som fallit på gräsmattan.. De som sitter kvar på träden nu, de får ligga till i vår.
Vi krattade och krattade och krattade lite till, men nu är det snart klart för i år. "Bara" de stora högarna som ska bort, för just nu så ligger de i diket och det är inte så himla snyggt. Min tanke var att Igge skulle komma hem med lastmaskinen och köra bort dem, det är så smidigt så!

Hade tänkt att jag skulle åka och träna i kväll när jag slutat jobba, men det blir inget av med det. Får dra fram motionscykeln och damma av den i stället när jag kommer hem. Det blir så himla sent annars.. I morgon kompar jag ju och är ledig hela dagen, så jag tänkte att jag kanske kunde åka i väg då istället.
Mycket tänkande blir det, men är de inte så man säger, det är tanken som räknas! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar