onsdag 29 oktober 2008

Pysselklubben.

Morrn morrn, blir ett snabbt inlägg innan jag måste åka i väg till jobbet och i dag kommer det att ta lite längre tid än vanligt upptäckte jag när jag vaknade. Det är minusgrader ute och jag måste skrapa rutorna. Dessutom regnade det ju i går kväll, så säkert är det snorhalt på vägarna också....
I går kväll hade jag och Katri pysselkväll. Vi hade köpt fula krukor som vi gjorde om så att de blev fina, väldigt fina om jag får säga det själv!
Det är så kul att pyssla och dona (i alla fall när det blir bra resultat, haha.) så vi sa att vi borde ses en gång i veckan och pyssla med lite olika saker. Passar ju perfekt nu när det börjar närma sig jul och allt.
Köpte en adventskalender till William i går, som jag lovat. Han skulle ha en med spiderman på så det var lika bra att köpa en innan de tar slut.
På Toys R us kostar en kalender 40:-, på Nisses kostar en exakt likadan 22:90! -Vilket kap jag gjorde va? :-)
Nu ska jag slänga i linserna och sedan gå ut och skrapa rutorna på bilen för första gången i år! *Brrr*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar