lördag 11 oktober 2008

Det hundrade inlägget.

Fotboll... Hur intressant kan det vara egentligen? Tydligen väldigt.. Är i Färna nu och hela familjen sitter bänkad framför TV:n. Själv är jag ju inte så super intresserad, jag tittade första halvleken, men sen gav jag upp..

I dag är det som sagt var Kerstins dag. Vi började med att fika när vi kom hit, innan vi åkte vidare mot Skinnskatteberg och bowlade. Jag var så himla dålig. Jag var sämst. William, däremot, som aldrig i hela sitt liv bowlat - han var kung! (Igge inflikar att han inte var så dålig han heller utan att han minsann vann, men jag undrar jag.)

Åkte tillbaka till Färna för middag, tacos blev det, så himla gott, men nu står magen i fyra hörn, så mätt är jag.

Och nu är det som sagt var fotboll som gäller, grabbarna dricker öl och äter chips. Emellanåt så skäller de lite över hur dåliga Sverige är också. Så, det är precis som en fotbollskväll ska vara.
Så snart matchen är slut ska vi packa in oss i bilen och åka hem mot Gäddeholm.

Jag hoppas på att jag får sovmorgon i morgon, det tycker jag att jag både behöver och är värd. Sedan har jag planerat att städa och dona hemma i mitt lilla hus. Grabbarna har bestämt att de ska kratta löv, så om jag får en lucka över så går jag nog ut och hjälper dem med det.

Köpte värmeljus från Yankee Candle i går också förresten - Sheer Gardenia, doftar UNDERBART! *tipsar*
(Sedan tidigare har jag ju köpt burkar med ljus i, den stora med Clean Cotton och den lilla med Water Garden.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar