tisdag 30 september 2008

Citron är mitt förnamn i dag...

En hel vecka har gått igen sedan jag bloggade... Dåligt av mig, jag vet.. Men jag ska försöka bättra mig! (Med betoning på försöka.)

En hel del har hänt sedan sist... Nu är jag inte bara sambo, utan även.....

Tada! -Fästmö (vilket fult ord, egentligen....)! För i lördags slog vi till och förlovade oss. Har fått många gratulationer från vänner och bekanta som är glada för vår skull, en del menar att det var på tiden och att vi borde gjort det för länge sedan! ;-)

Så tusen tack alla goa' vänner!

Den här veckan är det extremt mycket jobb som står på schemat för min del är ledig först nästa tisdag och då har jag planerat in att umgås med Ida (hoppas hon vill det, haha), som är hemma i ett par dagar innan hon packar väskan igen och beger sig i väg till nästa destination, som den här vintern kommer att vara Krabi. Avundsjuk? Jag? -Neeeej.... *Drömmer mig bort*

Nu ska jag gå ner och slå på TVn och sätta mig på min motionscykel... Har fått höra tre gånger i dag att jag är tjock och tillochmed blivit tillfrågad om jag är gravid...
Ja... Jag har gått upp "några" kilo.. Men det är min business och ingen annans... *morr*

Sur.... Det är vad jag är....

3 kommentarer:

  1. Grattis till förlovningen! Å du.. du är INTE tjock. Inte nånstans!

    SvaraRadera
  2. Ryktet om förlovningen nådde Kolbäck idag!!! GRATTIS!!!
    Ellinor skrev:Har fått höra tre gånger i dag att jag är tjock och tillochmed blivit tillfrågad om jag är gravid...
    Det var det fräckaste *morr, morr* Hur kan man säga sååå??? Tycker du är söt och lagom som du är, så det så!
    Kraaam....

    SvaraRadera
  3. Haaaaaallå!
    Välkommen till klubben! Jag kan oxå va citron! Du fick veta först när vi skulle förlova oss, -ja ja ok, vi kunde inte rå för att du gick o spanade i samma Guldfyndsaffär när vi oxå befann oss där!
    Men STOOOOORT GRATTIS GUMMAN! Va KUL! Det är Du värd! Älskar Dig puss puss o Stooooooooooora KRAMAR Sofia, kanikboarna hälsar oxå PUSS!!!

    SvaraRadera