lördag 13 september 2008

Cykla, cykla, cykla..

I går kväll åkte vi som sagt till Tillberga för lite fredagsmys. Vi gjorde varma mackor och snaskade lite godis. Barnen lekte och hoppade studsmatta. Så småningom så hamnade vi mammor framför TV:n med en varsin mikrofon i handen. Singstar på hög nivå! Stackars alla grannar som fick lov att stå ut med våra "vackra" stämmor så länge. Haha. Vi hann plöja igenom både svenska schlagers och best of the 80's! innan det blev dags för oss att bege oss hem.
William somnade som en stock i bilen, så det var bara att lyfta in honom när vi kom hem och krångla av kläderna.

Satte på en dvd med Desperate Housewives och hoppade upp på min nyinköpta motionscykel och cyklade lite drygt en mil. Sen blev jag trött och orkade inte mer, så då duschade jag och gjorde kväll.
I dag jobbar jag till 17.00, så det blir nog inte så mycket annat gjort för mig i dag. Hem och laga mat när jag slutar och sedan ta helg, för i morgon är jag ju ledig.
fredag hoppas jag att vi ses på Blue Moon Bar i Västerås.
Smalare än Thord står på scen under after worken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar