tisdag 9 september 2008

Ofrivilliga "husdjur"..

Det borde vara alla tjejers dröm att få en egen häst, men inte min. Och speciellt in när den har en stamtavla där namnet TROJAN står med.

Det är nämligen vad som hänt mig på datorn där hemma, trots brandvägg och virusprogram och jag vet inte vad. Hela datorn håller på att rasa samman. Så nu MÅSTE jag köpa med mig en massa skivor hem, så att jag kan bränna alla bilder jag har på datorn. Och det vill inte säga några. Jag vet, jag skulle ha gjort det här mycket tidigare, men det har bara inte blivit av. Så nu lär jag få sitta ett tag och hålla på.. Suck.

Så tills jag har ordnat datorn där hemma, så kommer det att bli lite dåligt med inlägg på bloggen.

Har haft fullt upp i helgen med kalas och jobb. I lördags tog det inte många minuter innan jag somnade när jag la huvudet på kudden. Det var knappt så att jag orkade gå upp och lägga mig. Trodde att det var mitt i natten, men när jag slängde ett öga på klockan, innan jag landade på kudden, så såg jag att den bara var strax efter 22!

William fick jättemycket fina presenter. Tusen tack till alla som kom för att fira vår lilla kille, som har blivit en stor fyraåring!

I veckan som kommer så är det bara jobb som gäller. Är ledig i helgen och det ska bli så skönt att bara få umgås med familjen.

Nästa fredag är det inplanerat en After Work på BMB för min del, det ser jag också fram emot otroligt mycket. Det var längesedan jag var ute nu. På scen står Smalare än Tord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar