tisdag 23 september 2008

Gör som grodan; lev på hoppet!

Det är så tråkigt när datorn där hemma inte fungerar.. Det blir liksom inget sammanhang i bloggen längre när man inte kan uppdatera så ofta som man vill.

När William har somnat i kväll så ska jag i alla fall ta mig i kragen och försöka få lite ordning och fason på alla foton. Och det är ju i alla fall ett steg i rätt riktning till att få ordning på datorn.

I går kväll hade jag "operation; övertalning" hemma. Jag skulle så gärna vilja lägga in nytt golv i hallen och köket. Nu har vi ju tråkiga, fula, äckliga plastmattor. Och det finns ju faktiskt fina golv på IKEA för en billig peng. Så förhoppningsvis så får vi nya fina golv hemma inom kort. Man får ju göra som grodan: leva på hoppet! ;-)

Får se om jag kommer hem som jag ska från jobbet i dag. Vi har haft problem med telefonerna i snart en timme och köerna kommer förmodligen att sträcka sig ända till Kina... Suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar