fredag 2 januari 2009

Välkommen 2009!

"Slänger in" ett nytt blogginlägg bara för att visa att vi överlevde nyårsafton med! Den blev inte riktigt som vi planerat från början, men mycket lyckad ändå!
William höll sig vaken till efter tolvslaget, för raketerna vill man ju inte missa. Han tyckte att det var lite läskigt med allt smällande, så vi tittade från fönstret och det går ju lika bra det med!
Somnade gjorde han först vid 1-snåret... Och i går fick vi lov att väcka honom 11.30!! :-O

Det blev en kort första dag på året. Åkte till Färna på eftermiddagen. William ska vara där i ett par dagar nu. Han frågade mig på nyårsafton när jag kom hem från jobbet om han inte kunde få åka till farmor och farfar och sova där. -Jo... Svarade jag, men kommer du inte att sakna mamma och pappa då om du ska vara borta i flera dagar? -Nej, det skulle han inte göra.

Nähä. -Men jag kommer ju att sakna dig, sa jag då, varpå jag fick till svar: -Men mamma, jag kommer ju hem på söndag!!
Goding.

Nu ska jag gå ner och sätta mig i soffan under en filt och läsa nya numret av Lantliv som jag fick med mig hem från affären i dag!

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hörru ..bevakar du inte min nya blogg? ;D http://helenasvirrvarr.blogspot.com

    gott nytt år.. kram

    SvaraRadera