tisdag 13 januari 2009

Snart så...

...är även den här arbetsdagen avklarad. Bara 8 kvar innan jag får en dags ledighet. Hurra!

Funderar på att "svänga förbi" det gula och blåa varuhuset på vägen hem. Värmeljusen börjar ta slut och så vet jag att de fått in ett nytt doftljus som doftar lite svagt tvål, rent och fräscht alltså, så några såna får nog flytta hem till oss också.

Pratade precis med min käre sambo som lovade att han skulle fixa middagen i kväll - skönt!
Då kan jag ta en lång dusch (nja, lång och lång, i alla fall tills varmvattnet tar slut och så här års brukar det gå ganska fort..) och bara göra ingenting sen. William har gått lång dag på dagis i dag så han är nog ganska trött och kommer att somna ganska så fort i kväll skulle jag tro.
...Jo, jag vet att det heter förskola och inte dagis, men den debatten kan vi ta någon annan dag. Nu tar jag ett sista samtal innan jag börjar logga ut och gå hem för i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar