onsdag 21 januari 2009

Vilken natt..


...Och då menar jag inte "vilken natt" som i Mamma Mia, utan vilken natt som i att sitta på akuten med en sjuk sambo (inget allvarligt som hänt och vi fick ju åka hem igen och vänta på att kallelsen till en undersökning ska komma i brevlådan), komma hem tidigt på morgonen och sova 3 timmar innan väckarklockan ringde och jag fick lov att "ramla" ur sängen och ta mig till jobbet.

Jag är lagom trött nu vill jag lova. Lägg sedan till att jag har jobbat 13 dagar i rad. Om jag kommer att njuta av min lediga dag i morgon? O, yes!


2 kommentarer:

  1. Oj! Vad har hänt????
    Kramar från moster - morrmoster - svärmoster (måste det väl bli????)

    SvaraRadera
  2. Hoppas han kryar på sig snart!

    Hälsa honom å resten av familjen...:-)

    Kram på dig!

    SvaraRadera