torsdag 8 januari 2009

Ångest, eller ilska?

I dag läste jag en insändare i VLT. Så här stod det:

"Lyckliga människor bloggar aldrig. Det gör mest de som vill få ut sin ångest och ilska."

Där ser man... Undrar vad jag lider mest av, ångest eller ilska? ...Men eftersom att jag inte är så duktig på att uppdatera så kanske jag för det mesta är lycklig och bara ibland ilsken?

I dag har jag i alla fall varit ledig. William ville gå till dagis ändå, så han fick vara där en liten stund. Hade han fått bestämma själv hade han gärna varit där hela dagen. Jag undrar om det är någon som saknat alla "dagiskompisar" under julledigheten?

Nu ska vi strax äta mellis och vänta på att pappan i huset ska komma hem. Då ska vi en sväng förbi återbruket och sedan inhandla en ny hjälm till William. En sån med galler på, för i morgon ska det nämligen åkas skridskor på dagis! Blev tipsad av en "fröken" på dagis att de har overaller kvar på Stadium på Hälla, så det ska jag också kolla efter. Har ju sökt med ljus och lykta efter en ny åt William då hans har gått sönder i dragkedjan.

Så där ja.. Då fick jag ur mig lite ångest och ilska i dag också då! ;-)

2 kommentarer:

  1. Haha bra där kusin! Ut med all ångest o ilska ;) Äsch jag tror det där bara är skitsnack. Dom som bloggar, bloggar väl för att det är kul? Skönt att skriva av sig? Vare sig det är en bra dag eller en bläh dag? Jag tycker iallafall att det är kul att folk bloggar så att man har lite koll på släkt o vänner. Jag menar, det är ju inte så att du o jag ringer varandra (dåligt egentligen) men eftersom vi båda bloggar har vi ju ändå lite koll vad som händer i varandras liv :D Bra grejj! Kram kram o hälsa!

    SvaraRadera
  2. Hej! Visste inte att du hade en blogg, va kul! Du hamnar bland mina favoriter direkt=)Hoppas allt är bra med er alla. Kram

    SvaraRadera