lördag 10 januari 2009

Lördag morgon.

Fick tag i både hjälm och ny overall på Hälla i torsdags kväll, så nu klarar vi oss vintern ut! :-)

Så var det helg igen. För min del är det "jobbhelg", så om en liten stund ska jag klä på mig och bege mig iväg. Familjen ligger fortfarande i sängen och drar sig, men jag hade inte ro att ligga kvar. Kanske för att jag somnade på soffan i går (vilken surprise va??) och är ganska så utvilad vid det här laget?
Var hos Katri och Mattias i går och åt mat med dem, fick en JÄTTEGOD kycklingpaj! Den måste jag ha receptet på, även om det var lite omgjort. Jag åt och åt och åt.. Och åt lite till... Ända tills jag fick ont i magen. :-)
Då tog jag och Katri en promenad runt kvarteret innan vi åkte hemmåt med en trött William som somnade i bilen.

Jobbet kallar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar