onsdag 21 januari 2009

Ännu en kväll hos landstinget..


Tog med mig William på en lite runda på stan i eftermiddags, var så himla trött och var tvungen att göra något för att inte somna. Hittade en ny klänning som jag kommer att ha på mig på lördag.

När jag stod inne på H&M ringde Igge och sa att han mådde dåligt igen och att jag var tvungen att skjutsa honom till akuten igen, men att vi kunde åka hem och sova sen. När jag talade om för William att vi var tvungna att skjutsa pappa till sjukhuset utbrast han: "Neeeeeeeej, inte doktorn IGEN" följt av en suck. Direkt från en 4-årings hjärta!

Det som troligtvis spökar är en magkatarr/magsår eller något liknande. Men nu har han varit dålig och haft ont sedan före jul. Vissa dagar väldigt ont.. Och medicinen han ätit verkar inte hjälpa. Men nu är han i alla fall och träffar en doktor på kirurgen och jag väntar på att han ska höra av sig så jag vet vad de kommer fram till.

Ska försöka att koppla av och sova lite i alla fall, men känner jag mig själv rätt så kommer jag att sitta här och surfa runt och hålla mig vaken tills "Igge-pigge" hör av sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar