lördag 26 april 2008

Vem faaan ringer nu?

Ja, det var min första tanke när mobilen ringde kl 00.18 i natt. "Maria" stod det på displayen. jag lät det ringa ut innan jag skickade ett sms till henne och frågade om det var något viktigt, eller om jag kunde fortsätta sova?


Svaret jag fick på det var: "Du.. När stänger driven på McDonalds?" (!!!!) Jag svarade och tackade för att hon hade ringt, för nu kunde jag ju gå upp och lägga mig i sängen, i stället för att fortsätta sova på soffan, där jag somnat som en stock, mitt i "Nothing Hill".


Får se om jag kommer i väg på mitt "vuxen" party i kväll. Igge har kommit på att han måste jobba och det betyder ju att jag måste stanna hemma.. Men jag vill väldigt gärna åka i väg, så vi får väl se om det löser sig.


Snart bär det i väg till Busborgen. Hampus fyller 6 år och har bjudit sina kompisar på kalas!


I går när vi kom hem och stannade för att hämta posten så låg det ett fint litet paket i brevlådan.
Där i låg bland annat Williams terrier t-shirt som jag har beställt åt honom från MeandI! Supercool är den och det blir nog dagens "kalaströja" skulle jag tro, William gillade den också jättemycket!











"Visst blir man klokare med åren, men alltid ett par år för sent."
källa: Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar