fredag 25 april 2008

Sammanfattning av halva veckan som gått!

Så var det fredag igen. Kanske dags att sumera lite av veckan som gått.

I onsdags var jag ledig och då blev det en heldag i Stockholm. Först Gastro Nord mässan och sedan en vända på stan.
Ett par nya byxor blev inhandlat, ringde Maria och frågade om hon också ville ha ett par eftersom de var så snygga :-)
På väg mot en butik så mötte vi Johan Glans som var ute och spatserade med barnvagn.. Eftersom att jag har sett honom på TV så tror ju jag att jag känner honom, så jag tänkte nästan heja på honom.. Men jag hejdade mig, haha.

Kom hem till Västerås vid 19 tiden med onda skavsår uppe på fötterna. Hur nu det är möjligt?!
Okej på hälar och tår, men uppe på?!?

I går var det dags för jobb igen. Spenderade eftermiddagen i entrén med Nettan. Lunchade i cafeterian. Och försökte spana efter snyggingar, men det var förgäves.. Jag såg åtminstone inget snyggt! ;-)

Åkte och hämtade William på dagis, bara för att vända och åka tillbaka till affären.

Träffade på grannen där och det hela slutade med att vi knallade över till dem när vi kom hem för att grilla. Trevligt initiativ och god mat!

Och nu är det redan fredag igen. Tiden går verkligen fort. 2 veckor har jag varit på samtrafik nu.

I helgen är vi lediga och det ska bli skönt att slippa ställa klockan i morgon bitti. Visserligen har vi saker inplanerade under dagen, men jag tänker inte ställa någon klocka!

Barnkalas på dagen och "vuxen"-party på kvällen för min del. Det ska bli kul!

Trevlig helg på Er!

Innan vi fick barn gick jag hem efter jobbet för att få lugn och ro. Nu går jag till jobbet för att få lugn och ro. / Simon Ruddell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar