söndag 27 april 2008

Ska jag behöva ligga i vassen i år igen?

Hur kommer det sig att de lediga helgerna alltid går så fort? Söndag förmiddag och pappan i huset har redan dragit i väg och jobbat. Jag och William plockar och donar lite här hemma. Tänkte att jag skulle rensa ur lite och kasta sån't som bara ligger och skräpar. Jag och Katri har pratat om att ev hyra loppisbord och sälja "gammalt skit" och jag lovar - jag får nog ihop en del!

Var hos Katri en stund i går kväll, det var trevligt och jag fick god mat. Synd att jag var tvungen att åka hem så tidigt bara.. Jaja, det går ju fler tåg!

Ev kommer Maria över en sväng i dag. Hon måste ju få sina fina byxor som jag köpt åt henne i Stockholm. Kanske kan passa på att ta en promenad då också, det är ju 100 gånger roligare att ha sällskap när man promenerar, även om det kan vara rätt skönt att gå själv ibland också och rensa huvudet på tankar.

...Promenera ja.. Jag skulle behöva komma i gång och "viktväkta" igen jag... Nu har jag svävat rejält utanför ramarna en längre tid... Det är ju faktiskt sommar snart... Och jag vill INTE behöva ligga i vassen i år igen, haha.
Nä, nya friska tag är vad som behövs, komma in på banan igen, för då är det ju så enkelt.
Så snälla, sparka mig där bak, någon! :-)

"En vän är en som vet allt om en och ändå tycker om en."
källa: Elbert Hubbard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar