söndag 20 april 2008

5-års gränsen är passerad!

I går så var det 5 år sedan jag och "Igge" träffades och blev kära. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Jag minns att jag sa till en killlkompis att: Den där killen ska jag ha. Det är killen jag kommer att gifta mig med! "Jaja, visst" fick jag till svar, "det säger du i dag ja.."

Men här är vi nu, 5 år senare och vi håller fortfarande ihop.. :-) Som de flesta andra så har det så klart varit både med och motgångar, men det är väl så det ska vara antar jag!

Spenderade gårdagskvällen hos grannarna med grillning, vin och trevligt sällskap. När vi kom hem var jag så trött så att jag stupade i säng och somnade på två röda!

Dagen i dag har spenderats på jobbet. Kom hem för en liten stund sedan och har inte hunnit gjort många knop här hemma..

Nu ska jag i alla fall ta en fika med mina boys.


"Om det vore så roligt att arbeta som många påstår, så skulle borgmästaren hugga sin ved själv."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar