måndag 28 april 2008

Spindelmannen!



I dag har det varit maskerad på dagis. William var inte helt otippat spindelmannen. Och jag lovar, han var inte ensam. Fyra stycken spindelmän hade de varit! När spindelmannen dräkten är på, då kan man göra nästan vad som helst, speciellt klättra på väggarna, för det gör faktiskt spindelmannen, så det så!
Hm.. Jaha!

Jag frågade William vad tjejerna varit, om de kanske var prinsessor?
"Ja, det var de.. Och Trosor!!!"
Hm.. TÖRNROSOR, frågde jag? "Ja, jag sa ju det!" ;-)

Han är så go', min unge! Även fast det just nu är väldigt mycket testing och trots här hemma. Är det något som inte passar honom så är det direkt "dumma mamma", "dumma pappa"!
Det har hänt mer än en gång att man är helt utslagen när kvällen kommer, efter alla disskutioner man haft med honom under dagen. Förhoppningsvis är det en period som går över... Snart hoppas jag! :-)

Nu ska jag gå ut och spela lite fotboll med ovannämnda trollunge en stund, innan det är dags att gå in och laga lite middag!


"Man gör inga mål i utvisningsbåset."
källa: Rolle Stoltz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar