torsdag 17 april 2008

Torsdag.

Då var ännu en dag på nya jobbet avklarat. Det går bättre och jag fattar mer för varje dag som går. Skönt att veta att man fortfarande är kapabel till att lära sig något nytt! ;-)

I dag tog jag emot mitt allra första samtal, bara det är väl värt att notera. Haha.

Den här veckan har gått så otroligt fort, det är redan fredag i morgon. Ska få sitta med en tjej i entrén i morgon eftermiddag. Kan ju vara spännande och se vad som händer där också.

Fick gå hem lite tidigare i dag och kunde hämta hem en trött William från dagis liite tidigare än vanligt.

Så nu är det de vanliga "kvällsbestyren" som står på listan. I kväll SKA jag gå och lägga mig tidigt, för i dag är jag så trött, så trött...



Då sa jag till domaren på ren svenska. Go home. / Christer Abrahamsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar