fredag 18 april 2008

Helgen står för dörren...

...och med den jobb på Sodexho. Ska bli kul att se om det är någon som hunnit sakna mig den här veckan jag varit borta :-)

"Samtrafikarna" skulle på after work i dag. Det hade varit jättekul att följa med och "lära känna" dem lite bättre, men eftersom att jag ska upp så pass tidigt i morgon så hoppade jag över det. Jag vet ju hur det brukar bli när jag går på after work - jag stannar hela natten och kommer hem tidigt på morgon kvisten! Man vet ju aldrig, går man tidigt kanske man missar något. :-)

Nej, det blir en lugn hemmakväll i stället. "Igge" jobbar än och jag vet inte riktigt när han kommer hem heller.
Så jag och William har mumsat i oss lite tacos och nu har jag lovat honom att vi ska gå ut och titta på ungdjuren som blivit utsläppta i hagen i dag. Sen blir det bums i säng för honom och jag hamnar väl i soffan framför något dåligt tv-program skulle jag tro. Det är lagom med action för mig i dag!



"En man börjar bli gammal, när han ser på matsedeln innan han ser på servitrisen." / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar