onsdag 16 april 2008

Någon gång ska vara den första!

Ja, det är ju inte så att jag aldrig i hela mitt liv har bloggat. Men det är första gången jag ska försöka hålla en "egen" bloggsida vid liv. Undrar just hur det ska gå? :-)

Har den här veckan börjat på det nya jobbet, på Samtrafik. Det är riktigt roligt och lärorikt att få göra något annat än det jag har gjort de senaste åren. Som man säger: ombyte förnöjer.

Det är mycket att lära sig och ibland känns det som att allt man har i huvudet snurrar i 3000 km/h. Visst märks det att huvudet får arbeta lite mer än vanligt, speciellt om kvällarna när tröttheten kommer rusande mot mig!

Men som sagt, det är kul och jag är helt övertygad om att jag kommer att lära mig med tiden.

En annan som var trött i dag var Wille-kille. Jag tror knappt att han hann lägga huvudet på kudden innan han somnade - jag får vara glad att jag fick i honom lite middag och hann bada honom!

Så nu återstår väl bara för mig att också ta en dusch och sedan krypa till kojs. Snart i alla fall...



Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger! / Oscar Wilde

3 kommentarer: