söndag 31 maj 2009

Vilken helg!

Ännu en helg till ända. Och vilken helg sen! Kan inte ha varit så mycket bättre, i alla fall inte om man ser till det vädermässiga, nu får det gärna vara så här ett tag (även fast en liten, liten del i mig önskar att det börjar regna som de sagt att det ska göra på onsdag, så att vi får se pappan i huset i alla fall nån timme).

Blev uppvaktad i förmiddags med tre fina blommor som jag ska plantera ute så fort att jag har införskaffat mig rätt kruka att ha dem i.
Kom på nu att jag inte ens ringt till mamma i dag - förlåt! Men nu är det försent... Jag kanske är lite förlåten eftersom att vi var där i går kväll jag, William och Magnus? Min mamma är snäll, så jag tror att det är okej! ;-)

Kvällen har spenderats hemma med goda vänner och god mat på grillen. Och nu väntar John Blund på att vi ska dejta. Måste bara ta en dusch först...

1 kommentar:

  1. Hade inte en tanke på att du skulle ringa, vi hade ju en jättemysig lördag!

    Kramar
    mamma

    SvaraRadera