måndag 25 maj 2009

Inga tandtroll här inte!

Lite dåligt med uppdatering i helgen, men vi har haft fullt upp här hemma. De där brädorna som ska målas till staketet kommer att ta livet av mig. I dag pausar jag och tänker inte måla en enda cm bräda.

Har varit till tandläkaren på förmiddagen, var dock tvungen att komma tillbaka i höst eftersom att de inte kunde ta några röntgenplåtar på mig idag. Men det såg bra ut vad hon kunde se med "blotta ögat" i alla fall. Skönt det. Tandläkare förresten... Det kanske skulle vara ett yrke att satsa på? Jag menar, med den timpenningen de har? Jag var där i MAX 20 minuter och fick betala 500:- för kalaset. Tål att tänkas på! (Eller inte...)

Ska ta mig ut i solen och njuta en liten stund nu, kanske till och med ta en liten kort promenad, innan det är dags att hämta William på dagis. Egentligen ska han vara där till 15.00, men jag tror att jag hämtar hem honom tidigare!

2 kommentarer:

  1. Usch! Det är galet dyrt att gå till tandläkaren, en del besök tar ju inte mer än typ 5 minuter eller nåt :O Hua. jag måste väl gå till tandläkaren o kolla gaddarna sen nångång, det va ett tag sen, o jag har inga problem, men kanske likabra o kolla innan det blir massa hål o så :( men usch va dyrt det är.
    och ja det är sol som attans idag :) och jag tror att "svenne banan" låten med promoe eller vad han heter kommer att bli en hemsk sommarplåga :D jag gillar inte sån musik men den satte sig i skallen på en gång. hahaha :)

    kram kram kusin

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, Svenne Banan ligger nog också bra till för att bli en sommarplåga i år! Som du säger; den fastnar på en gång!

    SvaraRadera