fredag 15 maj 2009

Testing, testing

...Så här såg jag ut om magen i går...

...Och i dag ser den ut så här...


Ingen skillnad alltså (nej, jag hade inte trott det heller). Var bara tvungen att testa kameran på nya mobilen och jag älskar den. För antingen är det kameran eller så är det vinkeln som är missvisande och gör att jag faktiskt ser liten och nätt ut på bilderna.. Ni skulle bara se hur helheten ser ut. Haha. Skenet bedrar kan jag säga.
Vem som helst skulle bli rädd!

Men till hösten så är det jag som står först i kön till inskrivningen hos "sekten" igen!


3 kommentarer:

  1. hahaha...du är inte klok=)
    Smärt och smidig...precis som jag då då=)

    SvaraRadera
  2. Nej, men det har jag aldrig påstått heller.. Men så liten som magen ser ut på bilderna, det är den INTE i verkligheten kan jag säga dig... :-)

    SvaraRadera
  3. Hihi...vi är skitsnygga helt enkelt

    SvaraRadera