torsdag 28 maj 2009

Jag tänkte, men ångrade mig...

Tänkte blogga om gårdagen, eller, jag gjorde det, men tog bort det igen. Jag ångrade mig helt enkelt. Så sorry, ni får inte läsa om mitt äventyr jag var på igår.

I dag har jag farit runt och flängt hela dagen känns det som och än är det inte slut. Ska åka till frissan med W och sedan blir det säkert en sväng på ICA med innan vi åker hem. Just ja! Icke att förglömma. Toys R us ska ju få besök av oss i dag med. W ska på kalas på lördag och då måste man ju ha med sig en present så klart. Fixar det i dag så kan vi "bara vara" hela eftermiddagen i morgon. -Det, mina vänner, det ser jag verkligen fram emot! Nu har det gått i ett hela veckan, så det ska bli skönt att kunna göra bara ingenting!!

2 kommentarer:

  1. hEJ Ello
    Hörde att du hamnade på hospis igår, hoppas att allt är bra med dig och bebben

    kram

    SvaraRadera
  2. ELLINOR. jag blir ju hur nyfiken som helst. känns som du gjorde något riktigt farligt igår.
    TELL US ABOUT IT!

    SvaraRadera