onsdag 13 maj 2009

I'm back!

Det var som jag trodde, datorn har tackat för sig.. Lillebror måste komma hit igen och få den på bättre tankar. (Eller åtminstone hjälpa oss att formatera om den och greja..)
Men i dag kände jag att abstinensen blev för stor.. Nu har jag varit utan dator i en hel vecka! En hel vecka utan att kunna blogg, titta bloggar, läsa mailen, göra bankärenden och ja.. Allt annat man använder datorn till.
Så jag ringde till mamma och frågade lite snällt om jag kunde få låna hennes bärbara och tänka sig - snäll som hon är - det fick jag! Hurra, hurra hurra! :-) Så nu klarar jag mig tills lillebror har tid att fixa "stordatorn".

Det har hänt en hel del och ingenting på den här veckan som gått, orkar inte sumera alltihopa, men den roligaste saken som hänt är att William lärt sig cykla utan stödhjulen nu! Först en liten stund hos farmor och farfar i helgen och i dag cyklade han flera gånger hemifrån och upp till lagårn'! Han är så himla duktig och man riktigt ser hur stolt han är som klarar det själv nu!

Nu ska jag läsa i kapp allt som jag missat den senaste veckan, men räkna med fler inlägg inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar