lördag 23 maj 2009

Jag ska måla hela världen...

....kanske inte riktigt, men i dag ska vi i alla fall börja med att måla allt material till staketet som kom i går. Det kommer att ta sin lilla tid, men när det blir klart så tror jag att det kommer att bli fin fint!

I går tvättade och bäddade jag och William vagnen till bebisen, så nu är det klart. William säger hela tiden "här ska hon ligga sen", "om hon blir varm så kan vi göra si", "sen kan vi gå ut och gå med henne". Och jag säger varje gång: "hon? Men tänk om det är en lillebror då? Vi vet ju inte vad som bor i magen?" Och William svarar lika självsäkert varje gång: "Men mamma, lägg av nu. Jag VET att det är en tjej, så det så!"

Om 36 dagar, kanske några till, kanske några färre, får vi se vem som gissat rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar