torsdag 14 maj 2009

Busy day

I dag har vi hunnit med en del, jag och pappan i huset. Lämnade William på dagis vid 09.30 (förskolans dag skulle firas!) och åkte sedan vidare till Eriksborg. När vi var klara där tog vi en sväng ut till Tunbytorp och tittade på potentiella arbetsbilar. Det fanns ett par stycken som var fina, men det finns ju även fler bilfirmor att besöka.

Tog oss sedan ner på stan för att besöka optikern, medans Igge var där så gick jag in på Lindex och shoppade lite kläder åt.... titta nu.... BARNEN! Tänk, nu får man komma ihåg att det är barnen och inte bara barnet.

På Stadium hittade vi de här skorna som fick följa med mig hem! Trodde aldrig jag skulle kunna ha dem, för jag tycker att Pumas skor brukar vara så smala, men icke. De var riktigt sköna! Får se hur länge de håller sig vita bara?

Åt lunch på Gränden innan vi lämnade city och åkte till Hemdal eftersom att det var dags för ännu ett MVC besök i dag.

Magen hade växt 1 cm till och allt såg bra ut. Nästa gång när jag kommer dit är det dags att ta en massa prover igen. Förhoppningsvis blir det de sista proverna jag tar hos MVC. Det gäller bara att få min hjärna att komma i håg att ta med alla papper till lab. (Som sagt, det sägs ju att hjärnan krymper när man är gravid och tro mig - det gör den!)

Nu ska vi snart göra oss i ordning och åka i väg till Tillberga på pannkaksfest!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar