torsdag 10 juli 2008

Solen lyser, himlen är blå..

..vad det är skönt att leva då!

Och jag har turen att sluta tidigt i dag, eftersom att jag klev upp i ottan och var på jobbet redan klockan 05.40!

Jag borde och ska väl städa huset hade jag tänkt. Men det är ju många timmar kvar innan det är kväller, så en liten stund ska jag väl hinna med att vara ute och njuta av solen!

I går hade William varit med farmor och farfar till Eskilstuna Zoo och träffat Fantomen och fått en stämpel.

Förra året när vi var där så smög Fantomen på William och han tyckte nog att det var lite läskigt, men ändå spännande. Jag har inte pratat med honom än, men tänkte att jag skulle slå en signal i kväll och höra hur han har det. Om han nu har tid att prata med mig. För det är ju inte säkert.




Visst ser väl den här citronpajen med hallonmaräng god och somrig ut?

Det är ett av underbara Leila Lindholms verk!

2 kommentarer:

  1. Ja de såg riktigt god ut..
    Jag gillar också Laila..Kollar alltid på hennes program..

    Ha de gött..

    pöss

    SvaraRadera
  2. Ser smarrig ut!! Vi dyker upp lördag på eftermiddagen...nu gäller det bara att klura ut vad man ska köpa till fröken... Love you *MMMMmmmmPUSS* *SMACK* //Kanikboarna...

    SvaraRadera