onsdag 16 juli 2008

"Lillpojken är här"

Om lite drygt en halvtimme så slutar jag jobba. Ska åka iväg till ÖB då och införskaffa lite fin-porslin inför helgen. Så nu vet ni, alla som dyker upp. -Jag kommer att ta fram min absolut finaste servis jag har :-)


När jag sen kommer hem så ska jag nog ta tag i lite städning så att det också är klart till helgen. Det är lika bra att passa på nu när inte William är hemma.
Ringde till pappa för att gratulera honom på namnsdagen och passade på att "förhöra" mig om vad han gjorde. "Jaa, jag sitter och äter lunch". Jaha vad trevligt tänkte jag. "Lillpojken är också här". (Lillpojken är pappas benämning på William). Så självklart var ju mamma och Johnnie också där och även Magnus. De hade hjälpt honom att tömma vattensängen, så att han äntligen blir av med den. Så självklart passade jag på att byta ett par ord med min lilla prins också. Lovade att jag skulle ringa i kväll igen när jag kom hem från jobbet.

Det blir nog tidigt i säng sen i kväll, jag känner att jag är ganska trött. Skönt att jag har sovmorgon i morgon och inte börjar förän kl 10.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar