tisdag 15 juli 2008

Jag har nog världens bästa lillebror!

På lunchen knallade jag hem till broder min, som bor ett stenkast härifrån där jag sitter och jobbar om dagarna.

Han hade slängt ihop pasta med baconsås som han bjöd mig på. Det var så otroligt gott att jag åt och åt och åt.. Tillslut fick jag ont i magen, men vem har jag att skylla, om inte mig själv?

Passade på att gosa lite med Evert också. Han är så mysig, min lilla bebis. Eller sa jag lilla? Han har blivit så stor och tjock nu när han bott hemma hos Magnus. Jag tror visst att han blivit lite bortskämd, Evert. Å så värst purung är han ju inte heller längre.. 7 år har han hunnit bli. Fast jag tyckte det var nyss vi var ut och fångade in honom och tog med honom hem till Kolbäck.
V 32 kommer han hem till oss igen, då Magnus och Linda ska åka till Grekland. Sen får vi se om han är hemma för att stanna, eller om han får flytta hem till Magnus igen..

2 kommentarer:

  1. Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva, ja visst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år! Ett fyrfaldigtleve för Elinnore hon leve, hipp hipp, hurra, hurra, hurra, HUUURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
    Love you baby! Puss från Kanikboarna

    SvaraRadera
  2. Tack darling! Vi ses på lördag! PUSS

    SvaraRadera